Merhaba, 15 haftalık hamileyim. Hamilelikten önce 2 doz biontech aşısı olmuştum. 3.dozu da hemen olmamı istedi doktor. 2.doz beni biraz sarstığı için 3.dozdan korkuyorum :) hamileyken 3.doz aşısını olan var mı acaba yan etkileri oldu mu olan paylaşabilir mi :)