Bende baya kilo verdim 74 le gebe kaldım 12 haftamda 67 yim ikinci gebeğimde daha cok vermiştim 15-20 kilo kadar gitmişti ama bulantı iştahsızlık kusma derken böyle oluyor bebeğin gelişimini etkilemiyor merak etme ilk oğlumda da cubuğa dönmüştüm resmen 3bucuk kilo doğurdum yinede