Mel-sin çatlak falanda olabilir bence bi doktora gitmenizde fayda var ihmal etmeyin. bende 32 haftalıkken merdivenden kayıp ayağımın üzerine düştüm, ne oynatabildim ne üzerine basabildim çıkık ve kırık vardı ameliyat oldum şuan 38 haftalığım hala üzerine basmam yasak 😒