sehide Hanımlar, düzenli adet dögüm var ve yumurtlamanın 3. Gününde pembe lekelenme yaşadım bu neyin nesidir? Bilen yaşayan bana yardım etmek isteyen var mı ? Teşekkür ediyorum şimdiden
[silindi] sehide benimde düzenli adetim vardı adetim bitti 1 hafta sonra lekelenme yaşadım doktora gittim duphaston verdi 3. Günü kesildi lekelenmem.17 gündür kullanıyorum 3 hapım kaldı
portakalcicegii sehide yumurtlama lekelenmesi yasamışsınız muhtemelen. Benimde oluyordu doktora gittiğimde şanslısın o günleri değerlendir demişti. Hatta ovulasyon testi almıştım lekelenmeden önce yumurtlama çatlama gününde lekelenme yaşamıştım
sehide Mucizebb yaşadınız mı peki hiç yerleşme olacağını düşünmüyorum yerleşme kanaması olabilmesi için en az 7 gün sonra olması gerekmiyor mu bilemedim ki şimdi
sehide [silindi] benimkisi yumurtlamanın akabininde oldu ve ilk kes yumurtlama günlerini değerlendirdim bu da sebep olabilir tabii
[silindi] sehide Kuzum bende diyorum ya benimde yumurtlama günümde oldu diye😂😂Pembe pembe geldi sonra kahverengilesti😣İlac ictim sonra kesildi.Sağlığın icin diyorum görün diye belki bizi teyze falan yaparsın ne biliyim habdhsn😂
Fidan97 Canım aynı şey benimde oldu benim perşembe cuma cumartesi günleri yumurtlamam oldu ben değerlendirdim bugünde pembe bir leke geldi inşallah adet olmam 😔
babymoomss Fidan97 aynısı bana da oldu yumurtlamadan birkaç gün sonra bilmiyorum inşallah yerleşmedir yerleşme kanaması yaşayanlar bizi bir aydınlatsa keşke
Fidan97 sehide 1 kaldı adetime bugün hem ovulasyon testi yaptım hem gebelik ikiside koyu kırmızı çıktı
sehide Fidan97 bence siz beklenen adetten 3 gün sonra kan testi verin çünkü bası gebelerin ovulasyon testinin çift çizgi çıkmasıyla öğrenenler oluyormuş
bejanne00 Benimde cumartesi yumurtlama günümdü ve geçen hafta doğurganlık haftamdı bugün biraz kanamam oldu. Ne alaka diye endişenlendim