İyi akşamlar annişler .. ben sıtmalı ateşli rahatsızlık geçirdim idrarda ve kanda enfeksiyon çıktı ilaç kullandım idrar kültürü verdim ve idrar temiz ama kanda hafif var dedi doktorum öksürük olduqu içinde göğüse yolladı orda astım teşhisi konuldu hava ve ilaç kullanıyorum ama beni bırakmadı