Smyydgn1 Kızlar bugun siddetli bas agrısı ve bas dönmesiyle hastaneye gittim. 37 haftalık gebeyim. Tansiyonum ilk gittim de 14 9 Du sonra 17 9 a kadar yükseldi. Önce yatıs dedi sonra eve gönderdi beni. Yükselince ne yapılması lazım sizdede oluyormu ydu.
iremss Smyydgn1 yükselince hastaneye gitmen lazm bebek kontrol edilmeli ilaç gerekiyorsa verilmeli bnmde yükselmşti ama 39+5tim 1 gece hastanede kaldm ertesi gün sezaryene karar verdk
iremss Smyydgn1 benm bebişim nst de düzensizleşmeye başladı rahimde yumuşama açılma sancı olmadığı için beklemek istemedim ben