Kızlar ayın 20 şubat adet günümdü ancak olmayınca test yaptım 21.de silik çıktı 22 de kan verdim sonuç 83 Dü 25.de tekrar ver dedi doktor verdim 255 gibi bir şey çıktı doktor ultrason la baktı kese burada oluşacak dedi 15 martta gel keseyi görelim dedi ama çok uzun geldi bana.. Zaman geçmiyor sanki tam ne kadarlık olduğumu bile söylemedi bana ben kendim hesaplamaya çalışıyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda doktor mu değiştirsem?!