rahimesarp 4gun once dogum yaptim korseyi ne zamn baslamaliyim ve gece gunduz surekli takilimi kalcak bgn taktim cok daraldim
Zehra9616 rahimesarp ben 3 gun sonra kullanmaya basladim doktorum hemen kullanabilirsin dedi ama dikisim fazlaydi oyuzden kullanamdim
twobabymommas rahimesarp Ben doğumdan 2 gün sonra taktim gündüz günde 5 saat hiç göbeğim kalmadı eskilerin çarşaf sarma olayını biz korseyle yapıyoruz bir nevi, şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum kısmet olursa normal görünüyor yine aynısını yapacağım
asel35ece rahimesarp benim de bir aksilik olmazsa normal doğum olacak inşallah ve ben hastanede çantasına koydum hemen kullanmayı düşünüyorum. Gün içinde 6 8 saat aralığında kullanmak yeterli bildiğim kadarıyla. Gece zaten rahat edemezsin bence ve doğru da değil gece korse kullanımı