SevimlimX Hanımlar kasigima bicak saplanır gibi ağrı girip çıkıyor normalmi korkuyorum bebek oynuyo içerde hissediyorum
Kvrckmom Sevi_l enfeksiyonunuz olabilir bende de öyle olmuştu doktor idrar testi istedi ve enfeksiyon çıkmıştı.
Erenediz Sağ kasıksa böbreklerden kaynaklanıyo olabilir enfeksiyon felan varsa dikkat edin ani hareketler yapmayın.bazende erken doğum habercisi olabiliyor ama yinede doktorunza anlatın durumunuzu