Eğer kola fanta içiyorsanız, cikolata yiyorsaniz, bir öğünde 2-3 potakal veya elma yiyorsaniz, hiçbir sekerlemeden kacinmiyorsanız bu testi mutlaka yaptırın. Çünkü bu testle size yuklenen şekerin yediğiniz diğer sekerlemelerden hicbir farkı yok. Canan Karatay hamilelikte şeker ve karbonhidrat yemeyin o zaman şekeriniz çıkmaz diyor. E o zaman da testle bile olsa vucudunuza şekeri sokmayın diyor. Bunu iyi anlamak lazım. Ben şeker yuklemesi yaptirmam deyip eve gidip 2 cikolata bi paket şelibonu gömüyorsanız doktorların işini zorlaştırıyorsunuz demektir.