Zeynepli0135 Geçen cuma kontrolüm vardı 38+5 deyiz doktor suyu azalmış pazartesi tekrar gel dedi araştırma hastanesine gidiyorum sizce doguma alırlarmı pazartesi ne için çagırdı acaba
Zeynepli0135 Deniz2961 alması için bir kaçta ben yalan söylesem😅 doguma alması için ne söyleyebilirim😅🙆🏻♀️
Deniz2961 Zeynepli0135 su azlığı bebeğe zarar verebilirler cnm o riski goze almazlar ama.havuc suyu çok yüksektir eğer ayın nrml.seviyeye gelirse almaz snrm