linamom Hanımlar bir şey danışmak istiyorum örnek veriyorum son ana kadar normal doğum istiyorum son an açılma falan olmazsa doktor sezaryen derse zorunlu sezaryen mi olur yoksa isteğe bağlı mı?
Merveb46 linamom zorunlu oluyor ben 2cm ile yatış yaptım 24 saat suni verdiler 4cm de kaldı bebekte kanala girmedi pozisyonu değiştirdi
Elifbrtnn linamom gün verip çağırdığında bile zorunlu diye geçiyor genel olarak isteğe bağlı kişiler istedi mi oluyor. Yani ben şu gün yapmak istiyorum yada şu tarihte gibi örneğin
Unlukacar linamom eğer açılman yok ve bebek döküntüye giriyorsa seni sezeryana alıyor o zorunlu benimde erken doğum oldu suyum geldi doktorum bebeği strese sokmak istemedi zorunlu sezeryan olarak kayıtlara geçti ona göre para ödedik
linamom Deniz2961 bugün sordum canım nornal 7 bin zorunlu sezaryen 8 bin isteğe bağlı sezaryen 12 bin dediler🥲Emsey
linamom 2koftemom oraya devam ediyorum diye mecbur orda düşünüyorum canım doğumu bi de temiz doktorlar da çok iyi ilgileniyorlar. Daha önce daha uygun biyere gittim ama berbattı doktor
linamom Deniz2961 fiyatlar evet abartı canım ama artık hastane de değirmek istemiyorum güzel temiz ilgili doktorlar
2koftemom linamom haklısın hastane önemli tabiki canım ama işte herşeyde pahalandı insan düşünüyor taksitlemi peşinlemi ödeme olcak Allah yarfımcın olsun