Adairem canınız çok istediyse az tüketin.ben 4 gün önce çiğ köfteden zehirlendim,üstelik bilinen bir yerin çiğköftesiydi.
Hamileliğimin başından beri ağzıma koymamıştım,şuan 36 haftalığım.yediğim gün yanımda anlatıp anlatıp canımı çok çektirdiler bir kere yiyeyim dedim,tövbe ettirdi bana.
Malesef etsiz de olsa dışarıda satılan çiğ köftelerin içerisinde çok fazla katkı maddesi var.üstelik soğuk zincirle sevkiyat yapmıyorlar,şehirlerarası otobüslerle vs yerlerde geziyor üstlerine basıyorlar.bulgurun yazın gerekli sıcaklık sağlanmadığı takdirde zehirleme özelliği var malesef.
Ben de ‘bir kereden birşey olmaz’ ‘ben hep yedim birşey olmadı’ diyenlerin yüzünden nefsime yenildim ve 2 günüm hastanede geçti.
Mümkünse ev yapımı yiyin riske atmayın 😔