Benim oglum 11 haftalik en basindan beri emzirdikten sonra mama veriyorum suandada hala emdikten sonra 130cc ye kadar mama iciyor. Sadece bazen gece emdigiyle duruyor ve uyuyor sabaha kadar.
Yurt disinda oldugumuz icin bestlak damlayi deneyemedim ama simdi esim türkiyede ondan isteyecegim. Gercekten fayda ederse iki üc sise isteyeyim diyorum. Deneyen memnun kalan yada kalmayan varmi?