Sevda-123 Merhaba hanımlar, ben şubatın 20 sinde çatlatma iğnesi vuruldum adet tarihim 10 mart sizce pazartesi test yapsam mı yoksa adetimi beklesem mi 😒
EdizEliz Sevda-123 cnm iyi duruyorsunuz sizi çok tebrik ederim😄 kız bacım ben de pazartesi iğne oldum bugün elde fazla test var diye yaptım. Dedim yalan da olsa göreyim çift çizgiyi de mutlu olayım bari. Öyle de oldu. İğne etkisinden malüm😅😘
Sevda-123 EdizEliz 😂😂 ya her ay sabırsızlıktan testlere o kadar para bayılıyorum üzerine birde negatif olunca diyorum bekliyim