Aysenuraydin Arkadaşlar amniyon sıvısı fazlalığı nedeni ile erken doğum riskim var durumu yaşayan var mı , ya da nelere dikkat edilmeli ?
Ahmetinannesi25 Aysenuraydin benim de vardı diyet yaptım şeker diyeti yasakları şeyleri hiç yemedim Allah ima şükürler olsun şu normale döndü dikkat edersen bir risk olmaz dedi
Derya_Ayaz Aysenuraydin ben yaşadım detaylıda çıkmıştı fazlalık çok korkuttu doktor erken doğum diye .hala fazla üst sınırda yani.37.haftaya geldim çok şükür hala gelmedi bebiş .hiç korkma
Derya_Ayaz Aysenuraydin he bu arada şeker çıkmadı.kotu etkilendim ama yedigime ictigime de hiç dikkat etmedim 😬
Ahmetinannesi25 Aysenuraydin hamur işi tatlı pirince makarna patates abur cubur ekmek yasak meyveler de hep yarım yarım yedim suyu çok çok içtim yürüyüş yaptım
Aysenuraydin Derya_Ayaz nelere dikkat ediyorsun canım , bana da akciğer gelişimi için iğne vurdular erken gelmesinden korkuyorum 37 yi görürsem hayırlısıyla
Aysenuraydin Derya_Ayaz valla bende şekerli şeyler zararlıymış biraz ara verdim yesem de çok yemiyorum canım 😢 etkiler diye
Derya_Ayaz Aysenuraydin valla ben hiç dikkat etmedim htta çok fazla çikolata yedim. Bebek iri ondan suyu çoktur dedi doktorum.biraz da rahat bı adam.ben de rahat davrandım hep .sancın gelirse ciğer geliştirici yaparız dedi g lmedi sen kaçıncı haftadasin
Ahmetinannesi25 Aysenuraydin rica ederim Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla kucagimiza alırsınız inşaallah
Aysenuraydin Derya_Ayaz bana da bebek iri dedi canım , sancım filan yok çok şükür şu an 33 deyim işte
Derya_Ayaz Aysenuraydin içini ferah tut bişey olmaz Allah’ın izniyle .önlem amaçlı yapıyorlar onlar nolur nolmaz diye