Hayırlı akşamlar herkese kızlar bilgisi olan vardır belki adetimin geçikmesinin bugün 10. Günü dün kan tahlili yaptırdım sonuç 2 çıktı negatif yani adet olmam gereken tarih 24 subatti ama 23 Şubat’ta sadece korunmasız ilişki oldu doktor dün adet getirtici ilaç verdi ama kullanmaya korkuyorum adetim hiç bu kadar geç gelmezdi düzenli adet görüyorum çünkü böyle olupda sonradan hamile olduğunu öğrenen oldumu