Yagmurerol Henüz 4 bucuk haftalık hamile olmama ragmen gobegim 3 aylikmis gibi cikti bi siskinlik var. Sizdede oyle olmus muydu? Bide kilo almaktan korkan biri olarak cok kilo almamak icin neler onerirsiniz?