bussraozturk nur-0606 değerin yüksek çıktıysa bağışıklığın vardır o yüzden yüksektir benim de çok aşırı yüksek evlenmeden önce de hep öyleydi doktor önceden geçirmişsin o yüzden bu kadar yüksek çıkıyor tahlil sonucu demişti
nur-0606 bussraozturk bende dün öğrendim evlenmeden önce varmiydi bilmiyorum. Suan gebelik oldugu icin endiseleniyorum degerim 466
bussraozturk nur-0606 benim de 231 hayır hiç bi sıkıntı yaşamadım endişe etmenize gerek yok çünkü kötü bi şey değil sadece bağışıklığınız olduğunu gösteriyor dediğim gibi