Arkadaşlar 19+5 hamileyim sizlere sormak istediğim; genelde bebeğim sol tarafımda karnımın altında duruyor genelde ben elimi kasığımın üstüne koyunca sanki kalp atışı gibi bir ses duyuyorum hissediyorum bildiğiniz kalp atıyor sanki bebeğimin kalbini duyuyor olabilir miyim? Bunu çoğu zaman hissediyorum hatta acaba kendi nabzımını duyuyorum diyorum sadece avcumun içini koyuyorum karnıma gene duyuyorum o minik kalp atışı gibi bir sesi o hissi sizce nedir hissettiğim. Doktor randevuma 4 gün var gidince sorucam ama kalp atışını hissedebilir miyiz acaba.🥰 miniğim erkek bu arada 🥰