Bendiyebiri pardonda o ne biçim konuşma kardeşim. Ne münasebet. Dalga geçmek de ne demek. Kokusu çok keskindi ve bir an nefes alamadım. Evde de evham yapınca bizimkiler, korktum bebeğe zararı olurmu diye. Lütfen insanları anlayıp anlamadan yargılamaya başlamayın!!