MerveeD Yeliizzumra benimde aynı şekilde canım 29 haftalıgım genelde yürüdğümde sanki karnım vucudumdan ayrılıp yere düşecek gibi oluyor ve çoğu zaman da akşam yemeğinden sonra çok rahatsız oluyorum
CeynoO Yeliizzumra bende oyleydim 33 deyim gobek deligim disari ckmaya baslamis benim oglan biraz iride teyzesi 😁😁😁😁
Yeliizzumra MerveeD benim de akşam yemeklerinden sonra oluyor endişelenmiştim sizde de oluyorsa rahatladım