cilekbal97 1 haftalık gecikmede idrar negatif ne ki...
Benim 10 gün geciktiğinde kan tahlilim negatifti. 18. Gün gecikmemde kanda çıkmıştı, idrarda çok silik 2. Çizgiydi.
Hormonlardan dolayı ileri gecikmede olabilir, benimki gibi geç döllenme tarzı bir şey de olabilir.
(Umarım benimki gibidir)
Rabbim tez vakitte göbişini kucağını doldursun.