Kaanmoms Kızlar helppp. Lohusa takımına kesinlikle karar veremiyorum siz neler aldınız link atar mısınız?
CeynoO Kaanmoms hersey olmus ates pahasi 75 tl ye onu dugmeli normal bi takim aldm abartiyi hic sevmem .
tugbaacng Kaanmoms https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/outlet/LC-WAIKIKI/kadin/Pijama-Takim/5465127/2268469?gclid=Cj0KCQiA64GRBhCZARIsAHOLriIyBedA0Bbhg1z0Np4s9-LGB8aIy7_epIie8mkZ5NUQUR6j9pMAJFsaAmqFEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Ben bundan aldım ama mağazasında daha uygun 80 tl, aynı renk aynı kumaş bir de sabahlık aldım üzerine.
Beyzan738 Kaanmoms valla o kdr pahalı ki.. Ben normal pijama takimi aldm ustu onden uc düğmesi var gogus kismi alti da normal bildgn pijama Ust siyah altida siyahli beyazli
minikportakal Kaanmoms https://share.icloud.com/photos/0445_z0pVMat98vB7roO33eTQ https://share.icloud.com/photos/0c1Ltc1lwpdlMKZUFMdTH-auA Ben yazın yapacağım doğumu canım böyle ikisini alacağım 119 tl, 133 tl