Ayseee60 Arkadaşlar merhaba benim 3. Ayım bitti fakat göğüslerim epeyce büyüdü bugun biri dedi ki senin sütün olmaz göğsün çok büyük dedi onunda olmamış ilk bir ay böyle mi gerçekten göğüsün boyutuna göre mi çok üzüldüm bebeğimi emziremem diye 😞
Ahmetinannesi25 Ayseee60 yok ya öyle şey mi olur süt veren Rabbim öncesinden var olan birşey değil ki süt ten dolayı büyük olsun emzirdikçe gelen birşey korkmayın
Ahmetinannesi25 Ayseee60 ben küçük diye üzülüdüz sandım benim kilerde büyük ve ilk bebeğim de gayet iyiydi sutum bunun büyükle küçükle alakası yok emzirdikçe geliyor
1999luanne Ayseee60 sacmalamasin ya benimde göğüslerim çok büyük ama sütüm var az var ama zor günler geçiriyorum üzüntüden azalmıştır
user124578 Ayseee60 valla millet bir garip küçük olsa küçük bu süt olmaz derler büyük olsa süt olmaz da diyen varmış o zaman kimsenin sütü olmaması lazım bu hesaba göre
Ahmetinannesi25 Ayseee60 sıkmayın canınızı asıl bu sıkmalar azaltır sütü stres etkiler o yüzden mutlu mutlu bekleyin emzireceginiz zamanı Rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin
Mimik Gogus boyutuyla alajasi yok… Rizki veren Allah, sen endiselenme, ve oyle etrafinini gereksiz laflarina kulak tika😅
Deletedmom622772 Ayseee60 bu ne bilimsizlik diyin arkadaşınıza anneminkiler asırı büyük kaç cocuk emzirmis 😂
Birprensesannesii Ayseee60 benimde göğüslerim çok küçük hamileligimdede büyümedi ama sütümde olmadı 2 ay anca emzirebildim hep mama takviyesi yaptım alakası yok yani takılma