Merveyldrmmm Ateşim 38.1 sabah b12 iğnesi vuruldum dün de bebeğin kıyafetlerini kıyadım terle balkona çık gir geri içeri.Ya üşüttüm ya da iğnenin etkisi.Ateşin bebeğime zararı olur mu hastaneye gitmem lazım mı duş aldım 38 çıkıyor
Yrnnry Merveyldrmmm acılde ates dusurucu serum verıyolar gecıktırmeyın sırkeyle ındırmeye çalışın bı once sonrasnda faydaısnı goremzsenız acıle gıdın
Rum-1 Merveyldrmmm bende 2 hafta önce tetanoz aşısından sonra öyle oldum ateşim 39 a dayandı günde 3 taneye kadar parol içebilirsiniz acillerde bişey yapmıyolsr 3 hastane gezdik yapacak bişey yok parol iç diyip yolladılar çok şükür atlattım ben sende ateşin yükselirse yine parol al merak etme 3 aydan sonra bebeğim organları oluştuktan sonra ateşin bebeğe bi zararı yokmuş 🙏🏻☺️
Merveyldrmmm Yrnnry acile gittim parol iç dediler kovid testi yaptılar doktor boğaz enfeksiyonuna benziyor dedi
s_e_v_d_a1869 Merveyldrmmm kesinlikle olur çünkü geçen nst sonucumda dr kalbi hızlı atmış dedi ateşli hastalık geçirdinmi dedi değerlendirmekte fayda var.dr la görüş