Bukiiiiiiii Kizlar 14 haftalik gebeyim 1 haftadir sebeb yom sürekli içli içli ağlıyorum elimde olmadan hormanlardam mi neden bu ya bebege zarari varmi cok üzülüyorum ama elimde degil işte benim gibi olan varmi acaba 😢😢
Sevensevilen Bukiiiiiiii ağlama isteği geldiği zaman ağlamamak için çabalamayın , duygularınızı boşaltın 🌸
Bukiiiiiiii Deletedmom_7 Sormayin hormonlarim allak bullak hicbir sebeb yok ne gorsem duysam ağlıyorum aglak biri oldum ciktim insallah gever bu durum bu sefer bebegime bir sey olur die üzülüyor bu seferde ona ağlıyorum😢❤
Bukiiiiiiii Sevensevilen Oyle yapıyorum sonra daha kötü olurim.icime atar isem teşekkür ederim insallah gecer bu duygum 🙏❤