21 haftalık hamileyim bebegimin hareketlerini cok erken hissettim karın bölgemde yag olmadıgı için ama suan içimde Meksika dalgası yaptıgını bile hissediyorum karnımın iki yerinde yada tek Bi yerde Bi sertlik oluyo bazen sanki karnımda gerneşiyo ittiriyo gibi sizde durumlar nasıl böyle olan var mı aranızda