Semrasular valla canım benden sana nacizane 2.kez anne olcak biri olarak tavsiye bu elindekileri kullan eğer pişik vs yapmazsa molfix kullan derim çünkü ne yazık ki bez olayı şans olayı ben sana şu bez çok güzel memnunum derim sen memnun kalmazsan olmaz o yüzden kendin deneye deneye bulacaksın bebeğine ne iyi gelir
alcang valla bende oğlum ilk doğduğu zaman 300 küsür kullandım 2 numaraya geçtik çok fena pişik yaptı sonra minies kullandım oda pişik yaptı çok fena sonra evy baby kullandım oda pişik yaptı en son prima premium care kullanıyorduk çok pahalı olmaya başladı bide sütten de kesince daha rahat oldu çünkü pişik olmuyor eskisi gibi şimdi molfix kullanıyoruz çok memnunum bide bebem natural alalım dedik göbek kısmı bel kısmı hemen alerji oldu dedim bi daha molfix dışına çıkmam böyle işte kızıma da sleeyp ile başlayacam eğer sorun olmazsa onunla devam ederiz ama sorun olursa kızım için de molfix kullanmayı düşünüyorum canım benim bez deneyimim böyle inşallah faydası olur