Merhaba anneler ben biraz paranoya yaptım galiba bu konuda 8 haftalık gebeyim geçen kontrolde doktor herşey yolunda dedi ben cok mini minnacık mide bulantı cekiyom oda sabahları ve iştahsızlık var bugün biraz kasıklarım ağrıyor sadece biraz kramp girdi diye hemen düşük düşünüyorum off bıktım bu karamsarlıktan sizce nasıl belli olur düşük yani düşük yapanlar ne yaşıyor