Kızlar Merhaba sonunda Allah’ın izniyle bende doğurdum.. Bugün 5. Günüm ve evdeyim bebeğimle o da bende çok iyiyiz Allah’a çok şükür 🙏 Pazartesi sabah 8 de hasteneye gittim direk Aldılar içeriye önce damar yolu açtılar biraz bekledikten sonra saat 10 15 geçe içeri aldılar çoook heyecanlandım ellerim ayaklarım titredi ameliyat ortamı sonuçta insan ister istemez heyecan yapıyor. Neyse belimden iğne yaptılar ( spinal oldum bu arada ) kızlar inanın iğne hiç acımıyor ben aşırı korkuyordum sadece ufak bir sinek ısırığı hissi oluyor iğne vurulduktan sonra beni yatırdılar insan o sırada çok heyecan yapıyor işte 🙄 sonra doktorum geldi bu arada ben korktum biraz çünkü hisler tamamen gitmiyor başımdaki hemşireye biraz korktuğumu söyledim ameliyat yaparken de ya hissedersem diye sordum o da güldü dedi ki bebek gelmek üzere dedi ve oğlumun sesini duydum sonra bana az sakinleştirici yaptılar sanırım ondan sonra da yaklaşık 1 saat falan dikişim sürdü sonra beni odaya getirdiler ardından da bebeğim geldi bu arada sonda olayından sakın korkmayın ben aşırı korkuyordum bana belden iğne yaptılar ve aradan 10 saniye sonra sondamı taktılar inanın o kadar etkili iğne ki hiç bşley hissetmedim takılırken çıkarılırken de zaten uyuşuk olmuyorsun ama çıkardıkları zaman bile hiç bişey hissetmedim beni ilk yürüttükleri zaman bende çok az agrı oldu onda da öyle korkulacak hiç biley yokmuş şuan evdeyim ve agrılarım yok denecek kadar az sezeryanı gözümüzde çok büyütmemek lazımmış herkese hayırlı doğumlar