yigitaslaninannesi_ Hanımlar selam Bizde Şafak son 30 sizin Şafak kaç ? Benim hamileliğimin ilk 5 ayı çok ağır geçti mide bulantıları vs. Daha sonra kaburga ağrılarım oldu şimdi ise önceki aylara nazaran daha iyi hissediyorum heyecanla oğlumuzu bekliyoruz 🥰😍 sizin nasıl geçti
Durununannesi46 yigitaslaninannesi_ çok şükür bulantısız rahat bir hamilelik geçirdim, şimdi biraz ağırlaştırılmış hissediyorum yatakta dönerken zorlanmaya başladım 1-2 gündür. 37+0 Şafak 21 🙈
alcang yigitaslaninannesi_ şafak 23 😂 25 marta konuşmuştuk ama doktorum o zaman şehir dışına çıkmak zorunda olduğunu söyledi 28 marta aldık😌
Sinem_20 yigitaslaninannesi_ 1-2 hafta öncesine kadar rahat ağrısız bir hamilelik geçirmiştim 36 haftamdan sonra ağrılar kasılmalar başladı şuan 37+1 olduk şafak 11💙🥲
yigitaslaninannesi_ Eslemveannesi0 sabredin geçeçek ben de öyleydim 😔 bi anda geçiyor farkında bile olmuyorsuuuz
muallimehnm Son 80 gün, bugün birazcık hafif sancı hissettim, artık daha çok ağırlaştığımı hissediyorum, daha çabuk yoruluyorum.
FilizAknAydmr yigitaslaninannesi_ merhaba bizimde son 30 Rabbim nasip ederse 🙂 Çok şükür baştan beri çok rahat bi hamilelik geçirdim hafif hafif sancılarım da varmış dün muayene oldum yarım cm de açıklık varmış alttan açıklık için muayene hiç bahsedildiği gibi birşey değildi hiç ağrımadı bile benim sabırsız oğlum gelmek istiyor sanırım 😃🙏
yigitaslaninannesi_ FilizAknAydmr ben de bu gidişim de olacağım galiba ama çok korkuyorum bazıları da öneriyor alttan muayeneyi bazıları Önermiyor çok karasızım ☹️
FilizAknAydmr yigitaslaninannesi_ kendinizi hiç kasmayın gerilmeyin panik yapmadan derin derin nefes alın hiç birşey olmaz . Bende tuhaf akıntılar vardı nişan olabilir DİE muayene etmişlerdi nişanmış gerçektende .
FilizAknAydmr yigitaslaninannesi_ doğum olmadan önce geliyormuş benim ilk bebeğim olacak Rabbim izin verirse. Sümüksü kahvemtrak bi akıntı oluyo canım
yigitaslaninannesi_ FilizAknAydmr Allah yardımcınız olsun inşallah benim de ilk bebeğim erkek bizim de ☺️
Annekuzusu__06 yigitaslaninannesi_ bizimde son 75 allah izin verirse ama zaman geçmiyo😩sırt ağrılarım çok başladı benimde