Burcutunasamaraz 21. Haftadayım ve iki gündür uykusuzluk ve baş ağrısı çekiyorum sizde yaşadınızmı ne yaptınız bu durum karşısında
Seyhan34 Burcutunasamaraz bende de üç gece oldu baş ağrısı ilaç içmedim viks sürdüm ve başıma sıkı bir tülbent bağladım karanlıkta uyudum etkili oldu geçmezse minoset iç bir tane aşırıya kaçma sakın
Mutlulugum Bas agrisi bende de olmustu, doktorum agri kesici alabilirsin cok dayanilmayacak hale gelirse demisti, ama almiyordum pek
Burcutunasamaraz Mutlulugum ilaç içme taraftarı pek değilim ilk defa yaşadım baş ağrısını da acaba bu kan fazlalığı zamanı başladı o yüzden mi diye düşünüyorum vücudum da kan akışını hissediyorum neredeyse alakası varmıdır acaba
Burcutunasamaraz Asliii35 onun yerine masaj yağım var oda işe yarar diye düşündüm kullanacağım birazdan teşekkür ederim 😘