Daha önceden dolgu olan ama hamilelikte çok hızla çürüyen dişim geçen hafta çatladı be apse vardı sürekli.
3 gün antibiyotik kullandım doktor yazdı ve bugün gittim dişim çekildi.
Ama kırıldı parça parça çekildi çok zor oldu içini oydu fln doktor en son dikiş atıldı🤕
Haftaya dikişleri alacakmış ama çok korktum dişçide olduğum süre boyunca bebek durmadan çok hızla tekmeledi fln korktu o da benden dolayı bence😬
Ve uyuşma olmadığı için doktor 3 tane iğne yaptı.
6 saat oldu kafamın sol kısmı hala uyuşuk komple..
İnşallah tamamen geçince ağrıdan ölmem nolur dua edin🤲🏻
Ve bu haftalarda diş çektiren old mu?
Sorun yaşamayız di mi bebek ya da ben?🤕