Kızlar bugün öğlen de markete uğradık yağ fiyatı 5 lt 108 TL idi almadık sonra akşam üzeri telefon geldi marketler de yağ kalmamış ve kara borsaya düşmüş resmen eşimde çıktı yağ yok diye keşke alsaydık dedi çıktı 190 TL olmuş sadece bir yerde bulmuş 2 tane aldım dedi ne olur ne olmaz diye şu hale bakın yağ almaya çalışır olduk daha bunun kirası faturaları daha bir çok alışverişi var ne günlere kaldık 🙈🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun eskiden kuyruk bekleyenler varmış ama o zaman ürün yokmuş fakirlik değil şimdi hem fakirlik var hemde ürün yok! Ben hakkımı helal etmiyorum hiç bu saatten sonra bakliyat buğday fiyatlarını hiç düşünemiyorum bir marul aldık 15 tl diyecek söz yok