Tugbayknmz Belim kopucakmış gibi ağrılar başladı aynı durumu yaşayanlar burdamı ağrıyı nasıl hafiflettiniz
Hzlkaya Tugbayknmz malesef hafiflemiyor 36+4 🤦🏻♀️ Birazdan hastaneye gideceğim çünkü duş bile aldım geçmedi 🤷🏻♀️
Tugbayknmz Hzlkaya artık ağrı aralığını bakıyorum ve yarında kardeşimin nişanı var umarım bize süpriz yapmaz 😀 Allah yardımcımız olsun
Dk-25 Benim de 36. Haftada ağrılarım sancılarım olmuştu doktorum eğer dinlenince yürüyüş yapınca geçerse yalancı sancıdır demişti ama geçmezse gerçek sancı olabilir hemen gel demişti dizinde geçmiyorsa doktora gidin bence
Tugbayknmz Dk-25 dinlenirken giriyor yürürken birşey yok yalancı sancılar diye düşünüyorum suyun kanamam yok çünkü
Duyguuuuuuu Gmz34- 38+1 deyim şuan bende de tık yok ara ara baskılar oluyo mesaneye fena şekilde okadar agrı falan yok yalancısıda olmadı bu zamana kadar birden mi gelecek bu nedir ya