Kızlar dün post atmıştım 4 doz haptan sonra bugünkü nst de yine az da olsa sancım çıktı suyum da da azalma varmış daha 34+4 haftalığım ciğer geliştirici iğne oldum 2 doz yarın da olacağım bir de hap verdi doktorum aranızda ciğer geliştirici iğne olup zamanında doğum yapan var mı?