Linaya34 Sgnn benim günde 3 4 kez hıçkırıyo bu bi sorun değildir dimi. Çok hıçkırırsa çiğerlerine su kaçar falan diyolar 🙄
Lisen Sinoooom ben hep tekme sanardım , netten araştırınca hıçkırıkmış .. nette farklı farklı şeyler var .
Sinoooom Gizemmiis duymak da değil de hissediyorsun kalp gibi pıt pıt pıt atıyor elini koyduğun da daha iyi hissediyorsun 🌺