minigim07 Kızlar merhaba daha önce ben 2 kimyasal gebelik geçirdim ve şuan yıne hamıleyim çok korkuyorum Buda kimyasal olucak dye ve günüm 7 gün geçiyor kimyasal gebelikte kaçıncı gün kanama oluyor ama inşallah olmaz çok korkuyorum 🥺😢🙏
Tbs minigim07 kan testinde belli olur, eger duzgun sekilde artiyorsa kimyasal gebelik degildir insallah
Gamzecem minigim07 bende Aralık’ta kimyasal gebelik geçirdim canım regli gününden 8 gün sonra yani 8. Günü yoğun kanama ağrı ile uyanmıştım :( bu ay yine çatlatma iğnesi oldum 3. Günüm beklemedeyim 🌺 aklına kötü getirme derim stres yapma
Meleq minigim07 canım benim çok kısa sürmüştü adet gecikmesinin 3. günü kanamam başlamıştı hcg de çok yükselmemişti zaten..
Dilooss_33 İnşallah öyle bir şey olmaz da sen zaten iki tane kimyasal gebelik geçirmişsin hangi gün olacağını senim daha iyi bilmen gerekmiyor mu 🤷♀️ Kafan da soru işaretleri varsa bir doktora gözükmen iyi olur
EcitaH Merhaba 10 gün geçmişti . Ama ara ara lekelenmelerim de oluyordu. Tam olarak 10 gün geçtikten sonra kanama oldu
ogretmenHnmm minigim07 benim de 2 tane kimyasal oldu biri 8. Günde geldi adet biri de 12.gunde geldi belli olmuyor bence