Tubican14 Arkadaşlar hepinize merhaba. 3 haftadır evimde yavru kedim var. Yavru olduğu için aşıları sırayla yapılıyor. 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Doktor gitmeme 2 gün var soracağım. Kediler hamilelere zararlı mı. Toksoplazma diye birşey duydum.
KBTd Tubican14 genelde sokak kedilerinde veya çiğ etle beslenenlerde oluyor, siz yinede doktorunuza sorana kadar tuvaletini alırken maske takıp öyle alın
bykarakan Tubican14 8 haftalığa kadar başka bir yerde yaşıyorduk evime yavru yetişkin alıp bakıyordum hava çok soğuktu o sıralar yemek yiyip uyuyp giderlerdi toxoplazma temiz çıktı daha sonra evime döndüm 3 tane kedim var yetişkinler aşıları yapılıyor sorun yaşamadım kumlarını hiç temizlemedim son ay dışında
Kedilivebebelilili Tubican14 benimde kedim var, tokzo testi yapılıyor doktorunuz yapar zaten rutin testlerden , kedi kumunu eşiniz temizlesin gebelik boyunca düzenli olarak , birde çiğ et , iyi yıkanmamış sebze meyvelerden de geçiyor . Kedinizden vazgeçmeyin lütfen 🤗
SerraveAnnesii 38+2 haftadayım 2 yaşında erkek kedi bakıyorum. Hamileliğimin başından beri sadede tuvalet temizliğiyle eşim ilgileniyor aşıları tam bir sorun olmaz sadece önlem amaçlı tuvaletini ben almıyorum. Onun dışında bir sorun olmaz
Tubican14 Hamileliğimi öğrendiğimden beri temizlemiyorum ancak öncesinde 2 hafta temizledim. O yüzden tedirgin oldum
Kedilivebebelilili Tubican14 ellerinizi yıkamışsınızdır sonrasında neticede çokta takılmayın ama test yapılıyor zaten ben sorun olacağını sanmam