Gnc27 Merhabalar..☺️Bugün kontrolümüz vardı 30.haftaya girdik çok şükür 🙏 bebeğimin kilosu 1528 boyu ise 40 cm..doktor normal dedi çok şükür🧿 ama ben yine de sormak istedim ..30.haftada olan var mı acaba ☺️
Drya55 Gnc27 ben 30+2 ama daha doktora gitmedim en son 28 de gitmistim haftaici gideceğim inşallah her şey yolundadır 😊
Serpillcan Gnc27 bende 30 dayım , kilosu 1700 boy 42 di , 31 e girmek üzereyim , sizde agrı oluyor mu ara ara
marsel_ve_annesi Gnc27 bizde yarın 30 giricez hayırlısıyla en son 28haftada gitiim kontrole 1350grmdı ☺️Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
EsilaMiracAyazEren_Moms Gnc27 Biz 30 u geçtik biraz. 32+1 deyiz. Bebiş 1600 gr 43 cm. Bize de normal dedi yani anormal olsa derdi heralde 🤔
Gnc27 Serpillcan maşallah 🧿 evet kasıklarımda ağrı oluyor ve nasıl anlatsam yürürken bacağımı açınca ağrı oluyor ..geceleri zaten daha da zor geçiyor 😣 doktoruma sordum ..bebek büyüdükçe baskı yaptığından ağrı olması normal dedi..
Gnc27 EsilaMiracAyazEren_Moms ben de her gittiğimde tedirgin olup defalrca soruyorum bana az gibi geliyor da 😟bir de bende şeker düşmesi sorunu var o yüzden diyet uyguluyorum ,bu nedenle çok üzülüyorum aslında 😵💫ama internetteki normal değer aralıklarından da kontrol ediyorum her zaman yine de ..
EsilaMiracAyazEren_Moms Gnc27 Endişe etme. Dediğim gibi anormal bişey olsa doktorun mutlaka söylerdi 😊
Gnc27 elifeari ya benim de tam olarak orası aynı😟normalmiş demek ..bir de yorulunca artıyor gibime geldi,ayakta uzun süre kalınca falan.
Ceyduygu Gnc27 Merhabalar özele mi gittiniz devlete mi? Ben ozelde muayene oluyorum hep bu sefer devlete gidicem devlette kilo boy söylüyorlar mı?
Gnc27 Ceyduygu aslında düzenli olarak özele gidiyorum ama ,geçen hafta devlete gittim idrar yolu rahatsızlığım olmustu ..orda da kilo boy söyleniyor 😊söyledi yani ..cihazdan sanırım farklı cıkıyor tabi ,ki bu da normal 😊
elifeari Gnc27 magnezyum alınca o ağrı hafifliyor biraz gibi geldi bana. Siz magnezyum kullanıyor musunuz
Ceyduygu Gnc27 Oh iyi rahatladım :) bu arada bizde 29+4 olduk 28 haftalikken biri 1100 biri 1200 kgdi :))
Suleermz Gnc27 ben en son 28+4 de gittim 1150 Gr demişti çarşamba günü tekrar kontrolumuz var 30+2 olmuş olucaz bakalım ne diyecekler bize
Gnc27 Ceyduygu cok iyi maşallah ikiz beklemek de ayrı bir heyecan olmalı 🥰Allah kavuştursun inşallah 🙏