Merhaba arkadaşlar 26+5 haftalık olduk ilk ikinci veya üçüncü muayene de erkek gibi erkeğe benziyo demişti doktor daha erken net cevap için demişti ama geçen haftaki muayenede yüksek ihtimalle kız dedi böyle durum yaşayan oldumu hangisi doğru çıktı birde küçükken bacak arasını daha net görmüş olabilir dedi kafam çok karıştı 🤔