Nananusha kizlar bugun idrar enfeksiyon tahlili verdim. sonuc yarin cikicakti. vajinede cok kotu siskinlik var ve aciyo resmen . kimin basina bu geldi 29 haftaya girdik. ne ola bilir bu nasil cozum getire bilirim geceyi uyuyamicagimi biliyorum
Gizemmyigit Nananusha merhaba, arkdşım bu sebepten dolayı 32. Haftada doğum yapmak zorunda kaldı:( ihmal etmeyin derim... onunki çok fazla şişmiş, dr lar bile incelemeye almıştı burda... sebebi ödem diye biliyrm sanırım böbrekler suyu süzemiyor