Bejna aynen canım doktorumun dediklerini yaparım fakat tek korkum suni sancı😤Kızımın doğumunda çok çektim anlatamam. Bi de daha erken war yani doğumuma suni sancı da fayda etmezse o kadar sancıyı günlerce çektikten sonra sezeryana alınmaktan çok korkuyorum😭Keşke isteğe bağlı hemen sezeryana alınabilsem