Onsekizinciharf Kızlar bugün ara ara sol tarafımda bir acima oluyor böyle ağrı da değil ya acıma hissi nedir bu😔
Haticemustafa Onsekizinciharf cocuk dondugu icin oluyor diye biliyorum cnm hani az az baski yapiyor ya bende 32 haftaligm 1 2 hftadr ara ara sag kasigimda oluyor benm bebegmde çoğunlukla hep sagda oluyor
Lamia Onsekizinciharf o bende de var başı oradaymış magnezyum kullanmıyordum bacagimda ki uyuşma geçti ama acı hisse yine arada oluyor
MbsN Benim bayadir var cocuk bas asagiya gelince oyle oluyor bende benimki de daha 5 ci ayliktan o pozisyonda hep arada bir gidiyor agri ama simdi bende senin haftandayim ve oturunca kalkinca ayakta durunca oluyor 🤷🏻♀️
Haticemustafa Onsekizinciharf korkma cnm.hemen kotuyu getirme aklina uzme kendini bebisinide uzersin bak
Onsekizinciharf Lamia bende yarın doktora gidicem zaten canım sorarım unutmazsam ben magnezyum hiç kullanmadım ya
Ozlemgln Bende 31 haftalığım solumda acı hissi gibi böyle daha çok kas agrısı ama sancı değil bence sığmıyorlar artık