Kızlar 39+1 olduk bugün sabah nişan gelemsi denen şeyden oldu gece boyu sancım vardı uyutmamisti zaten sabahına Nisan geldi. Nst de sancım çıkmadı aciklikda yok nişan geldikten sonra ne kadar sürede doğum gerçekleşir bilen vs varsa yardımcı olabilir mi