Merhabalar canım annelerim gebeliğimin 16. Haftasindayim . İnanılmaz diş eti sorunu yaşıyorum bugün diş köküm yarım ceviz büyüklüğünde şişti dilim değdikçe canım yandı.Dişlerimi fırçalayınca çok kanıyor
Öğretmenim konuşmama gibi bir lüksüm yok.Doktora gittim röntgen çekmek istedi şiddetle karşı çıktım . Sevgili annelerim bu sorunu yaşayan var mı varsa evde doğal yapabileceğim ne var ? Beynimde zonklamasindan bıktım