Bebiko086 İlk gebeliğim bu izin işleri hiç anlamadım. 32. Haftamda beş gün çalışıp doğum iznine ayrılmak istiyorum. Yine de çalışabilir raporu almam gerekiyor mu? Bir de doğum parası ne demek? Bu izin sürecinde tam maaş almayacak mıyız
Hamisannee Bebiko086 canım doktorun önce çalışabilir raporu verecek sana sonrasında çalışmak istemezsen tekrar çalışamaz raporu alacaksın doğumdan sonra 8 hafta izinli oluyorsun normal maaş alacaksın
Yrnnry Bebiko086 eger anlasmanız varsa ısyerının paranız ve sıgorta gunununz yAtıyor her ay mutemetlıkle gorusebılırsınız 24. HaftadN berı ızındeyım hıcbır kesıntım olmadı.