Ebruzgar canım bende hep oluyor aşırı şekilde ama doktorlar 20 li haftalardan beri normal diyor ben genele göre aşırı zayıfmisim o yüzden hareketleri herşeyi daha net hissedilirmis bide göbek yağları aaz olduğundan en ufak kasılması fazla hissedersin demişti eğer xayifsan ondan da olabilir