Cansusu 11 haftalık kızlar doktor çıkıntı var dedi ama kızdada oluyormuş galiba ilk gebelik çok meraktayım bakın bi kızlar keseden anlarsınız belki 😁https://resimyukle.io/r/LBu6o4b5Ur
Nill2 Cansusu Banada 12. Haftada bi çıkıntı var ama kızlarda da oluyo bu haftalarda o yüzden daha bişey diyemem demişti. Sonraa 16. Haftada o çıkıntı kaybolmuştu 😍 17 de netleşti kızçemin olcağı 💕
Cansusu Nill2 Demekki kızda da erkektede olabiliyormuş,zaten doktorda kaybolursa kız uzarsa erkek dedi☺️
Nill2 Cansusu benimkide aynısını demişti 😌 hayırlısı olsunn kalbinden geçen olsun inşallah 💕 Ama ben kız hissettim 🎈 ( anladığımdan değil , resimden 😍)